Bekijk welke horeca medewerkers er op dit moment aan het werk zijn en wat de actuele personeelskosten bedragen.

Urenregistratie voor restaurants, cafe's en hotels

De voordelen van online urenregistratie software.

Veel bedrijven registreren de gewerkte uren in een urenregistratie in excel. Om overzicht te houden en fouten te voorkomen, kunt u uren registreren in onze online urenregistratie software. Met de software kan de urenregistratie voor de medewerkers geregistreerd worden, doormiddel van een urenregistratieformulier of online tijdklok. Standaard worden werktijden overgenomen vanuit het werkrooster, wat tijd scheelt bij een handmatige urenregistratie. Nadat de gewerkte uren zijn ingevoerd, kan de dag geaccordeerd worden. Doordat het personeel hun eigen uren registratie kan nakijken, wordt de kans op fouten verkleind. Naast een handmatige tijdregistratie, is de mogelijkheid ook aanwezig om medewerkers de werktijden te laten klokken doormiddel van een koppeling met online tijdklok of app. Hierdoor worden de werktijden automatisch geregistreerd inclusief automatische pauze en toeslag berekening. Een ander voordeel is dat real-time inzichtelijk is wie er aan het werk zijn en hoeveel de actuele personeelskosten bedragen.

Gemakkelijk gewerkte uren registreren.

De urenregistratie kan binnen het HorecaSysteem op verschillende manieren plaatsvinden, te weten een handmatige invoer, in- en uitklokken vanuit de applicatie of via een tijdregistratieterminal. Deze manieren van registratie kunnen door elkaar gebruikt worden.

Laat medewerkers zelf hun gewerkte uren controleren.

Medewerkers kunnen zelf hun uren registreren en controleren. Dit kan door hen in en uit te laten klokken of door handmatig de uren achteraf te registreren. Wanneer de uren van alle medewerkers zijn geregistreerd, kunt u de uren geaccordeerd worden. Dit kan door in te loggen in de applicatie via de PC of via de mobiele iPhone of Android app.

Klokken op basis van locatie

Bepaal vanaf welke locaties in- en uitgeklokt mag worden met mobiele app en desktop versie. Dit kan op basis van geo locatie en op basis van ip adres. Indien u een ip adres instelt, kunnen medewerkers bijvoorbeeld alleen klokken als ze zijn verbonden met een wifi hotspot.

Beheer onregelmatigheidstoeslagen en feestdag toeslagen zelf.

Veel bedrijven maken gebruik van onregelmatigheidstoeslagen en/of toeslagen op nationale feestdagen. Deze toeslagen kunnen eenvoudig zelf beheerd worden, zodat deze aansluiten op uw CAO of bedrijfsregels. Nadat de toeslagen zijn ingesteld zal de software automatische de toeslagen berekenen. Dit scheelt u tijd en u heeft direct een goed beeld van de personeelskosten.

Uren accorderen

Nadat registratie van alle uren, kunnen de uren eventueel nog worden aangepast. Daarna kunnen de uren worden geaccordeerd. Nadat akkoord is gegeven, wordt de dag groen gekleurd. Dit betekent dat controle van de dag heeft plaatsgevonden.

Realtime personeelskosten

Wanneer gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheid van in- en uitklokken, dan zijn de personeelskosten realtime inzichtelijk. Vanaf iedere locatie met internet is dan te zien welke medewerkers aan het werk zijn, en welke dienst ze vervullen.

Fraude detectie

Om fraude bij het in en uitklokken tegen te gaan is optioneel een fraude detectie beschikbaar. Zo is het mogelijk dat bij later in of uitklokken dan dan de roostertijd de tijd uit het rooster wordt geregistreerd i.p.v. de uitgeklokte tijd.

Gebruik HorecaSysteem de eerste 30 dagen gratisDirect aanmelden