Automatisch plus- en minuren beheren.

Bekijk en beheer de plus- en minuren online.

Plus- en minuren overzicht.

In de horeca branche heb je vaak te maken met drukke en minder drukke periodes. Hierdoor kunnen de werktijden ook variëren. Voor medewerkers met een vast contract betekend dit dat er zogenaamde plus- en minuren bijgehouden moeten worden. Wanneer er meer uren gewerkt worden dan staat opgenomen in het contract, dan spreken we van plus-uren. Indien er minder uren worden gewerkt dan de contracturen, dan spreken we van minuren. De plus- en minuren in HorecaSysteem, worden automatisch berekend en overzichtelijk weergegeven.

Plus- en minuren overzicht in HorecaSysteem
plus- en minuren medewerkers

Plus- en minuren rapportage.

De plus- en minuren kunnen overzichtelijk uitgedraaid worden in binnen de rapportage. Wanneer u enkel van één medewerkers de plus- en minuren wilt bekijken, dan is dit ook mogelijk.

Plus- en minuren wijzigingen.

Bij de medewerkers kunnen correcties gedaan worden op de plus- en minuren. Aan de hand van een correctie kan een start saldo ingevoerd worden, maar het is ook mogelijk om plus-uren over te zetten naar de vakantie-uren of uit te betalen. Alle correcties komen terug in de plus- en minuren overzichten.

plus- en minuren corercties