Beheer uw horeca personeel online met de personeelsadministratie van HorecaSysteem.

Beheer uw horeca personeel online

Beheer eenvoudig de gegevens van uw horeca personeel online

Beheer de arbeidscontracten, de vakantieuren en de plus- en minuren over de gewerkte uren van de medewerkers. Per medewerker zijn wijzigingen in hun arbeidscontracten direct te verwerken, zijn hun tegoeden aan vakantieuren bij te houden en kan bijv. overwerk bijgehouden worden. Al deze gegevens zijn desgewenst te corrigeren.

horeca personeel administratie

Personeelslijst

In de personeelslijst staan alle actieve medewerkers vermeld met hun naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en email adres. Zo zijn alle gegevens direct bij de hand.

Contractbeheer

Beheer van de contracten van de medewerkers kan nu online. Wijzigingen van bijv. adres of bankrekening kunnen direct verwerkt worden. Ook kunnen de manier van vakantieopbouw en de manier van salarisbetaling ingesteld worden.

Bestand beheer

In de administratie kunnen documenten als ID-kaart of verslagen van functioneringsgesprekken aan de medewerkers gekoppeld worden. Documenten kunnen geupload worden en er kan zelfs voor een document een verloopdatum ingesteld worden.

Plus- minuren

Bij de meeste horeca bedrijven worden plus- en minuren bijgehouden. Iedere medewerker heeft inzicht in zijn plus-min saldo. In dit overzicht staan alle plus- en minuren per week. Via de rapportage tool is het mogelijk om de plus- en minuren op dagniveau te bekijken. Ook is het mogelijk om correcties uit te voeren. Dit is handig wanneer begonnen wordt met het gebruik van het HorecaSysteem of wanneer gekozen wordt voor uitbetaling van overuren.

plus- en minuren horeca